პროდუქტები, რომლებიც წონის კლებაში გვეხმარება

ცილები, უჯრედისი და სასარგებლო ცხიმები, რომლებიც ხმელთაშუაზღვის დიეტის ძირითად საფუძველს წარმოადგენს, არა მარტო დანაყრების შეგრძნებას იწვევს, არამედ გახდომაშიდაც გვეხმარება.ხმელთაშუაზღვის დიეტა დამყარებულია არა შეზღუდვებზე, არამედ მეტ სწორი პროდუქტის მიღებაზე.გემრიელი პროდუქტები არა მარტო დანაყრების შეგრძნებას იწვევს, არამედ ჯანმრთელობისთვის სასარგებლოა ორგანიზმისთვის მნიშვნელოვანი საკვები ნივთიერებების შემცველობის ხარჯზე.ნოყიერი, გახდომის თვალსაზრისით სასარგებლო პროდუქტებიდან აღსანიშნავია: სხვადასხვანაირად მომზადებული კვერცხი, იოგურტი, მაწონი, ყველი, თევზი, ნიგოზი, კენკრა, რძე ცხიმის დაბალი შემცველობით.აუცილებელია დღის განმავლობაში საკმარისი რაოდენობით ცილოვანი საკვების მიღება, რადგანაც ის აჩქარებს ნივთიერებათა ცვლას და ხელს უწყობს ცხიმების წვას. ასევე მნიშვნელოვანია, რომ რაც შეიძლება მეტი სხვადასხვა ფერის ბოსტნეული მივიღოთ.mkurnali.ge

პროდუქტები, რომლებიც წონის კლებაში გვეხმარება

ცილები, უჯრედისი და სასარგებლო ცხიმები, რომლებიც ხმელთაშუაზღვის დიეტის ძირითად საფუძველს წარმოადგენს, არა მარტო დანაყრების შეგრძნებას იწვევს, არამედ გახდომაშიდაც გვეხმარება.

ხმელთაშუაზღვის დიეტა დამყარებულია არა შეზღუდვებზე, არამედ მეტ სწორი პროდუქტის მიღებაზე.

გემრიელი პროდუქტები არა მარტო დანაყრების შეგრძნებას იწვევს, არამედ ჯანმრთელობისთვის სასარგებლოა ორგანიზმისთვის მნიშვნელოვანი საკვები ნივთიერებების შემცველობის ხარჯზე.

ნოყიერი, გახდომის თვალსაზრისით სასარგებლო პროდუქტებიდან აღსანიშნავია: სხვადასხვანაირად მომზადებული კვერცხი, იოგურტი, მაწონი, ყველი, თევზი, ნიგოზი, კენკრა, რძე ცხიმის დაბალი შემცველობით.

აუცილებელია დღის განმავლობაში საკმარისი რაოდენობით ცილოვანი საკვების მიღება, რადგანაც ის აჩქარებს ნივთიერებათა ცვლას და ხელს უწყობს ცხიმების წვას. ასევე მნიშვნელოვანია, რომ რაც შეიძლება მეტი სხვადასხვა ფერის ბოსტნეული მივიღოთ.

mkurnali.ge